اخبار و مقالات

گالن پلاستیکی صنعتی

همه چیز درباره ی قیمت و خرید گالن پلاستیکی صنعتی با کیفیت

پلاستیک یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین اختراعات دست بشر است. این ماده که یک فرآورده نفتی است در بسیاری صنایع، کاربرد قابل ‌توجهی دارد. ازجمله مهم‌ ترین کاربردهای پلاستیک در دنیای امروز، بشکه‌های پلاستیکی، گالن‌های پلاستیکی و… هستند.

این ظروف پلاستیکی که بسیار مقاوم و پرکاربرد هستند یکی از پرمصرف ‌ترین کالاها در عصر حاضر محسوب می‌شوند. امروزه این ظروف پلاستیکی مقاوم و پرکاربرد در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود و در جای جای صنایع مختلف یا حتی زندگی روزمره ما جایگاه ویژه ای دارد. در این مقاله می‌خواهیم درباره انواع گالن‌های پلاستیکی، قیمت گالن پلاستیکی، کاربرد و نهایتا نحوه خرید گالن پلاستیکی صنعتی صحبت کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

گالن پلاستیکی صنعتی چیست؟

گالن پلاستیکی صنعتی یکی از مهم‌ ترین فرآورده‌های پلاستیک است که در صنایع مختلف از جمله نفت و پتروشیمی، رزین، روغن‌های خوراکی، شوینده‌های خانگی و صنعتی، مواد غذایی، افزودنی‌ها، روغن‌های خوراکی و صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این ظروف به دلیل سبک بودن و مقاومت بالا برای حمل ‌و نقل و نگه داری انواع محصولات بسیار مناسب است. گالن‌های پلاستیکی از جنس پلی‌اتیلن اند و حجم مخصوصی از مایعات را می‌توانند به خوبی در خود نگه داری و حفظ کنند.

کاربرد گالن‌های پلاستیکی

 همان‌طور که گفته شد از گالن پلاستیکی معمولاً برای بسته ‌بندی و حمل مایعات استفاده می‌شود. گالن‌های پلاستیکی ظروف بسیار مناسبی برای نگهداری مواد شیمیایی و مواد غذایی به شمار میروند. این ظروف به دلیل ویژگی‌های منحصر به ‌فردی که دارند کیفیت محصول را پایین نمی آورد و نگه داری از آن را بسیار راحت کرده است. از این ظروف پلاستیکی همچنین در بسته ‌بندی روغن ‌موتور نیز استفاده می‌شود. چرا که این ظروف مقاومت و دوام بسیار بالایی در مقابل واکنش پذیری دارند. قبل ‌از اختراع گالن‌های پلاستیکی معمولاً برای نگهداری مواد صنعتی مثل بنزین و نفت از گالن‌های فلزی استفاده می‌شد، اما با گذر زمان و گسترش صنایع، گالن‌های فلزی جای خود را به گالن‌های پلاستیکی دادند و با کم کم این ظروف، در بسیاری صنایع از جمله شیمیایی-نفتی مورد استفاده قرار گرفت.

از جمله مهم ترین کاربردهای دیگر گالن پلاستیکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. در صنایع آرایشی بهداشتی. برای مثال برای نگه داری شامپو یا اکسیدان ها
  2. در صنعت مواد شوینده از جمله مایع لباس شویی، مایع دست شویی و…
  3. در صنعت ساخت و ساز. مثلا برای نگه داری زودگیرها، مواد شیمیایی و …
  4. در صنایع غذایی به شرط داشتن گواهی نامه بهداشتی از سازمان غذا و دارو
  5. در صنعت روانکاران. مثلا برای نگه داری روغن موتور، ضد یخ و…
  6. در صنعت کشاورزی برای نگه داری انواع سموم و افت کش ها
  7. در صنعت پتروشیمی برای نگه داری رنگ، انواع حلال و …
  8. و…

مزایای خرید گالن پلاستیکی صنعتی

از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد گالن‌های پلاستیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. پلاستیک‌های تولید شده از پلی ‌اتیلن مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل فرسایشی و رطوبت دارند.
  2. این ظروف پلاستیکی وزن بسیار پایینی دارند که باعث شده حمل ‌و نقل آن‌ها نسبت به سایر جنس ها بسیار آسان تر باشد. برای مثال یک گالن پلاستیکی ۵۰۰ لیتری، فقط حدود ۲۰ کیلو گرم است در حالی که گالن فلزی با همین حجم حدود ۱۰۰ کیلو گرم وزن دارد!!!
  3. پلاستیک به خوبی رنگ پذیر است. این خاصیت برای طیف وسیعی از رنگ ها صادق است
  4. به دلیل رسانایی گرمایی کمی که پلاستیک دارد، گرما ی بسیار کمی به مایعات درون گالن نفوذ میکند و در نتیجه این مایعات تغییر رنگ نمی‌دهند و فاسد نمی‌شوند.
  5. گالن پلاستیکی همچنین مقاومت بالایی در برابر حلال های شیمیایی دارد و این مورد هم در کنار رسانایی گرمایی پایین، کیفیت مواد داخل گالن را تضمین خواهد کرد.
  6. گالن های پلاستیکی قابل بازیافتند و دوباره به چرخه اقتصادی باز میگردند. در نتیجه به طبیعت آسیب کمتری وارد میکنند.
  7. طول عمر و ماندگاری گالن های پلاستیکی بسیار بالا است. بدیهی است هر چه قدر مواد اولیه استفاده شده در تولید گالن، با کیفیت تر باشد، طول عمر گالن نیز بیشتر خواهد بود.
  8. پلاستیک همچنین شکل‌ پذیری بالایی نسبت ‌به سایر مواد دارد.
  9. این ظروف پلاستیکی همچنین ساختار تجزیه‌ ناپذیر و فشرده‌ای دارد که آن را برای نگه داری مایعات بسیار مناسب می‌کند.

در هنگام خرید گالن پلاستیکی صنعتی انواع آن را بشناسید

 امروزه گالن‌های پلاستیکی با توجه به کاربرد آن به شکل‌های مختلف در صنایع گوناگون به کار برده می‌شوند. در ادامه به انواع گالن‌های پلاستیکی خواهیم پرداخت.

انواع گالن‌های پلاستیکی از نظر اندازه

این ظروف پلاستیکی بسته به کاربردی که دارد در حجم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. گالن‌های پلاستیکی معمولاً در سایزهای متفاوت ازجمله سایزهای یک لیتری، بیست لیتری، پانزده لیتری و سه لیتری یا حتی هفتاد لیتری تولید می‌شوند.

 انواع گالن پلاستیکی از نظر نوع مصرف

  1. گالن شیردار
  2. گالن تاشو
  3. گالن صنعتی
  4. گالن شفاف
  5. گالن کتابی

خرید گالن پلاستیکی صنعتی؛ گالن‌های پلاستیکی از جنس پلی ‌اتیلن

 پلی ‌اتیلن، رزین مصنوعی سبک و همه‌ کاره ای است که کاربرد بسیار وسیعی در سرتا سر جهان دارد. از بطری‌های شوینده ظروف بسته ‌بندی گرفته تا مخازن سوخت خودرو از این پلاستیک استفاده می‌شود. مواد ساخته ‌شده از پلی‌اتیلن با چگالی کم بسیار انعطاف ‌پذیر و سبک‌ وزن بوده و به ‌همین دلیل در دماهای بالا و پایین دچار خوردگی نمی‌شود. این مواد مقاومت بسیار عالی در برابر اسیدهای رقیق و موادی مثل الکل‌ها، استر ها و بازها دارند و به‌همین دلیل در تهیه و تولید ظروف بسته‌بندی بسیار پرکاربردند.

قیمت گالن پلاستیکی

قیمت گالن‌ صنعتی با توجه به ابعاد آن‌ها، جنس آن ها و کاربردشان ممکن است متفاوت باشد. بدیهی است گالن هایی که از پلاستیک مرغوب ‌تر تولید می‌شوند و در برابر ضرب‌ دیدگی، سرما و گرما و… مقاومت ترند؛ قیمت بیشتری هم دارند. از آن جا که از مهم‌ ترین مزایای گالن پلاستیکی باکیفیت آن است که با گذر زمان ماده غذایی که در آن نگهداری می‌شود تغییر رنگ یا بو نمی‌دهد، به کیفیت و مواد به کار رفته در تولید گالن ها بسیار توجه کنید.

جهت خرید گالن‌ صنعتی، همان‌طور که می‌دانید خرید گالن پلاستیکی صنعتی به‌ صورت عمده بسیار به صرفه ‌تر خواهد بود

خرید گالن پلاستیکی صنعتی

خوشبختانه کشور ما ایران مدتی است در تولید ظروف پلاستیکی، پیشرفت بسیاری کرده است. به طوری که در هر نقطه کشورمان که باشید میتوانید از خدمات کارخانه های معتبر سراسر کشور بهره مند شوید. معمولا برای خرید گالن پلاستیکی صنعتی، میتوانید به صورت آنلاین، تلفنی و … خریدتان را انجام دهید.

مهم ترین نکته در مورد خرید گالن پلاستیکی صنعتی آن است که کارخانه تولیدی، کیفیت محصول را با توجه به قیمت گالن صنعتی حفظ کند. مجموعه پور کریم، با داشتن تجربه و مهارت بالا در زمینه تولید گالن و بشکه استوانه ای پلاستیکی و بشکه مکعبی پلاستیکی، یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

مجموعه پور کریم تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی صنعتی به دلیل استفاده از بهترین و باکیفیت‌ ترین مواد و دستگاه‌های مدرن توانسته است بهترین ظروف صنعت بسته‌ بندی پلاستیکی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این شرکت جزء معدود کارخانه‌های ایران است که پروانه بهداشت دارد هرچند متأسفانه تنها چهار یا پنج کارخانه در ایران با پروانه بهداشت فعالیت می‌کنند کیفیت و قیمت مناسب، تولید ظروف بسته ‌بندی در حجم بالا و در کمترین زمان از مهم‌ترین اهداف این شرکت بوده‌ است.

 برای ثبت سفارش میتوانید با مشاوران ما تماس در شرکت تماس بگیرید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *